Navigation
Gæst
Blok 64/Debat/MED eller UDEN Daniel Wass i start11
Hans tid i Norwich har godt nok været ustabil - Men når det så er sagt, så er han også en jeg har overvejet som mulighed.
56 minutter siden Mandriel/Oliver
tct: Lidt friskt at skyde et andet forslag til indkøb ned med at han ikke har spillet, når man samtidig foreslår Marcondes. ;)
58 minutter siden Mandriel/Oliver
Tct, måske, selvom Magnus Svensson stadig spøger på gangene
1 time siden Shad
Slisz er god nok til at man kan bygge et mesterhold op omkring ham
Jeg er positiv, vi har at endelig fundet en klasse 6/8er i Slisz, den position som er sværest at besætte